Ads4Bucks adalah satu PORTAL PENGIKLANAN yang bakal membawa anda ke satu era baru pengiklanan online di Malaysia. Jika melalui Google Adsense anda menjana duit melalui strategi Pay Per Click, sebaliknya Ads4Bucks pula menawarkan strategi Pay Per Subscriber. Anda dapat menjana pendapatan melalui setiap subscriber yang berdaftar di bawah anda.

Begitu mudah, hanya perkenalkan portal Ads4Bucks dan jana pendapatan tambahan! Disamping itu pelbagai lagi insentive tambahan diberikan bagi menghargai usaha anda itu. Perkembangan network yang anda bina akan menjana lebih banyak trafik atau pelawat ke portal Ads4Bucks, seterusnya menambahkan duit poket anda.

RAMAI TELAH TEMUI KEJAYAAN, KEPUTUSAN DI TANGAN ANDA

Yang penting… NAK atau TAK NAK… itu saja…
1 Peluang Yang Mungkin Mengubah Hidup Anda

1 click SMS kpd 100 nombor!

sekali tekan 100 SMS dihantar bila-bila masa yg anda tentukan

1 bonus yang anda tidak boleh lepaskan! Dewasa ini handphone bukanlah sesuatu yang asing lagi, menurut kajian rakyat Malaysia telah menghantar kira-kira 80 bilion khidmat pesanan ringkas (SMS) dan khidmat mesej multimedia (MMS) tahun lalu, meningkat empat kali ganda berbanding tahun 2008. Berdasarkan kiraan kasar, jika caj purata perkhidmatan yang dikenakan ialah 20 sen bagi setiap penghantaran, bermakna mereka sudah membelanjakan lebih RM16 bilion untuk SMS dan MMS.
Dengan SMS Blaster Ads4Bucks anda mampu menjimatkan kos penghantaran kerana kadar SMS yang dikenakan hanyalah RM0.07/SMS untuk 150 kredit pada setiap bulan! dan RM0.10/SMS untuk kredit seterusnya. Satu kadar SMS yang tiada tolak bandingnya!
Jadi apa lagi yang anda tunggu? Kembangkan perniagaan anda dengan menghantar SMS pada kadar termurah kepada rakan niaga dan prospek anda. Tidak terhad untuk tujuan perniagaan sahaja, gunakan perkhidmatan SMS Blaster ini untuk menjemput rakan taulan menghadiri majlis keramaian, hebahkan berita gembira atau tergempar.
Anda tidak lagi perlu menaip satu persatu nombor phone, hanya load phone book, taip SMS dan hantar! Cukup mudah bukan?



make your decision now
Views

0 comments:

-------------------------------------------------------------------------------