Ads4Bucks adalah satu PORTAL PENGIKLANAN yang bakal membawa anda ke satu era baru pengiklanan online di Malaysia. Jika melalui Google Adsense anda menjana duit melalui strategi Pay Per Click, sebaliknya Ads4Bucks pula menawarkan strategi Pay Per Subscriber. Anda dapat menjana pendapatan melalui setiap subscriber yang berdaftar di bawah anda.

Begitu mudah, hanya perkenalkan portal Ads4Bucks dan jana pendapatan tambahan! Disamping itu pelbagai lagi insentive tambahan diberikan bagi menghargai usaha anda itu. Perkembangan network yang anda bina akan menjana lebih banyak trafik atau pelawat ke portal Ads4Bucks, seterusnya menambahkan duit poket anda.

RAMAI TELAH TEMUI KEJAYAAN, KEPUTUSAN DI TANGAN ANDA

Yang penting… NAK atau TAK NAK… itu saja…
1 Peluang Yang Mungkin Mengubah Hidup Anda

Support & Teamwork

Kami mengamalkan kerja berpasukan dan saling tolong-menolong, satu semangat yang amat penting dan diperlukan dalam menjayakan sesuatu pekerjaan.
Ahli-ahli yang telah berjaya di dalam program ini telah menubuhkan pusat latihan / agent center mereka sendiri dengan tujuan membantu sesama ahli dan menyediakan alat bantu dan sokongan kepada ahli-ahli baru dan lama.
Pelbagai latihan dan aktiviti dijalankan dan disertai oleh ahli-ahli yang mempunyai kecenderongan yang tinggi untuk terus berjaya di dalam bidang networking Ads4Bucks ini.
Di center dan pusat latihan inilah juga telah berjaya menarik ramai prospek dan ahli-ahli baru yang kurang pengalaman dalam kaedah promosi untuk turut join ke Ads4Bucks, begitulah betapa hebatnya petah kata para speaker yang berjaya dilharkan melalui program ini dengan secara tidak langsungnya.
Kami bergerak di bawah SIXTYNINE GROUP mempunyai harapan yang begitu tinggi, jangan lupa untuk menghadiri SEMINAR PERCUMA yang di adakan pada setiap hari ISNIN dan RABU di salah sebuah Center 69z Group yang terletak di Wangsa Maju (Dibelakang NSK dan Futsal Center).

Disamping itu Ads4Bucks juga menyediakan siri seminar atau dikenali sebagai Business Opportunity Presentation (BOP) pada setiap hari di dalam bahasa Melayu, English dan Tamil oleh para speaker yang berwibawa, antaranya seorang Dato' Azizul Khamis seorang artis tanah air.
BOP mesti dihadiri oleh ahli-ahli baru dan mereka yang ingin mengetahui lebih lanjut tentang Ads4Bucks dan belum lagi menjadi ahli. Penerangan yang ringkas dan padat sudah pasti akan menarik para prospek ini untuk tidak berpaling ke belakang lagi dan terus maju di dalam program ini. 

Kepada para agent Ads4Bucks pula satu siri latihan Basic Training Course secara berkala diadakan di hotel-hotel terkemuka bagi mengasah tahap kefahaman dan teknik presentation dan menjaga prestasi dan quality agent.

Kumpulan 69Z juga sedang membuat siri jelajah jutawan ke seluruh Malaysia!!!



make your decision now
Views

0 comments:

-------------------------------------------------------------------------------